rb895472

Ausnutria Hyproca

Biologische zuigelingenvoeding

Jeroen Kiers

Jeroen Kiers

Manager Business Development & Marketing

Voor welke opdracht heb je Responsible Branding ingehuurd?​

We hadden als Ausnutria Hyproca al een merkplan opgesteld voor de introductie van een biologische zuigelingenvoeding op de Nederlandse en Chinese markt onder het merk Neolac. We hebben Responsible Branding gevraagd dit idee te toetsen en verder uit te werken naar een concreet merk- en productconcept. Daarna gevolgd door een communicatieplan en briefing voor de website/webshop. Ook het pack design maakte hier onderdeel van uit.

Wat spreekt je aan in de samenwerking met Responsible Branding?​

Allereerst zijn ze voor ons een waardevolle sparringpartner geweest. Ze hebben ons geholpen met meer inzicht te krijgen in de doelgroep nieuwe en jonge ouders met als specifiek aandachtspunt de cultuurverschillen tussen Nederland en China. Daarbij kwam de ervaring die Responsible Branding heeft binnen deze markt in Nederland en Azië goed van pas.

Ze hebben ons concrete handvaten gegeven voor implementatie. Zelfs tot op het niveau van stand invulling en actiemechanisme voor de 9 maanden beurs.

Waar zou je Responsible Branding voor aanraden?​
  • Ontwikkeling van (global) merk- en productconcept
  • Communicatieplan
  • Social media en e-commerce